Thursday, April 28, 2011

Kenangan: Program Lawatan Kebajikan PJMK sesi 09/10 ke Kelantan.


Laporan Biro Kebajikan sesi09/10: Program ini merupakan program yang dianjurkan oleh Biro Kebajikan dan Sosial PJMK dengan kerjasama Fakulti Sains Kejururawatan Dan Kesihatan Sekutu(FSKKS). Dalam usaha mengeratkan ikatan silaturrahim dalam kalangan warga FSKKS, pihak persatuan turut berusaha menjalinkan hubungan baik dengan keluarga mahasiswa kejururawatan. Pihak Biro Kebajikan dan Sosial bertanggungjawab dalam usaha memelihara kebajika mahasiswa kejururawatan dan warga FSKKS dari segi emosi dan fizikal.

            Dalam program Lawatan Kebajikan kali ini,PJMK dengan kerjasama FSKKS, telah menziarahi keluarga arwah jpk Rozaidah binti Razali, mahasiswa semester 2 (ketika itu) yang terlibat dalam satu kemalangan jalan raya di Gua Musang pada 19 September 2009. Kunjungan pihak kami adalah untuk memberi sokongan emosi dan sumbangan ikhlas kepada keluarga arwah, selain mengukuhkan lagi ikatan silaturrahim antara warga fakulti dan keluarga arwah.

                Perjalanan ke Gua Musang yang disertai oleh 2 orang tenaga pengajar dan 10 orang wakil PJMK. Bermula pada 24 April 2010 dan berakhir pada 25 April 2010. Dalam program ini pihak kami turut mengadakan solat Asar berjemaah dengan keluarga arwah serta bacaan Yasin dan Tahlil. Selain itu pihak kami turut meluangkan masa bersama-sama mendengar luahan hati keluaraga arwah. Pihak kami bertolak pulang ke KUIS setelah selesai progaram tersebut.
AL FATIHAH...
kenangan bersama keluarga arwah dan perwakilan sesi09/10





 Tahniah kepada perwakilan PJMK sesi 09/10 diatas keperihatinan anda.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...